HELG

Förlåt Förlåt Förlåt, jag vill inte klaga mer. Jag gör allt jag kan just nu, ute och går hela tiden, tränar och står på jobbet. Det gör ont, HELA tiden förutom när jag rör på mig. Jag vill röntga och se om det jag gör egentligen är bra, för den diagnos jag fått är av en sjukgymnast och inte av en läkare. Ringde igår men min läkare är på semester så måste vänta till efter Juli tills vi kan börja kolla på min rygg.
Igår beställde jag "dricka" för typ 900spänn från någon Tysksida, det var så sjukt jävla billigt, hehe längtar till allt kommer "alkolist". En 1,5 liters flaska är billigare än en 700ml i sverige, that´s just sick. Förutom det har jag beställt saker från Ikea, och ikväll ska vi gå ut och äta IGEN, för att fira Ogge och Linus som fyllt år.
 
lite av vad jag beställde...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0