17 dagar kvar till jul!

Nu har tentaveckan börjat, och återigen tillbaka till pluggajäkel-rutinerna!
Idag var jag på balettakademin och såg bellen dansa, tyvärr fick man inte ta några bilder.
Men det var så söta. När jag kom hem så gjorde jag och Markus clubsandwich. Mumms vare!
På Torsdag fyller Markus år, då kommer hans familj så då ska vi fira med sushi! 
I natt kunde jag inte sova! Det var nog första gången på kanske ett halvår, eller mer. 
Haha varför klagar jag när jag har världens tur som aldrig har haft problem att sova, om jag inte
varit rädd såklart. Men jag tror det var för att vi drack kaffe så sent igår. Jag kunde inte sluta tänka,
tankarna gick i spinn om igen, sen blev de bara ännu svårare att somna. 
 
Kommer inte dricka kaffe sent igen. Lesson learned. 
Nu är det 10 dagar till min syster är beräknad och jag får ännu en liten fantastik systerdotter! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0