Det närmar sig

På Fredag får jag 3 veckor semester! Åh vad jag längtar! Ska bara åka hem fira med min älsking och dricka ett glas rosé. Min man blir dessutom Första-års-montör på sitt jobb idag, så han får löneförhöjningen den lyckosten! Vi ska nog fira det med hehe. Idag ska vi ut till Bodbyn bara han och jag och vara kattvakt, jag älskar att åka dit. Det är ett sånt mysigt hus och ställe, och katterna är de goaste som finns (fast vi upptäckt att jag tydligen är allergisk, ha gud så irroniskt att vara allergisk mot nakenkatter...)
I sommar ska Markus till Norge, under dessa dagar har jag inte mycket planerat (äta jordnötter typ)
När han kommer hem åker vi direkt till Storsjöyran med gänget på Festivalen. Veckan efter har vi tänkte åka till Göteborg och bara vara turister, Liseberg och annat skoj. Åh Sommar! Nu är jag redo!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0