Det ni missat

Har ju hänt en hel det på en vecka, så här kommer lite bilder på det ni missat. :) 
Förra Fredagen var vi ute med en del av gänget och firade Oskar och Linus på Olles och sedan gick vi till TC. 
På lördagen var vi lite småbakis så gjorde egna supergoda burgare och senare var vi på Expo och storshoppade,
har också köpt ett vitrinskåp och tavla så jag är så himla nöjd över. 
På Söndagen for vi några till Bettnäs, spelade Volleboll, åt glass och badade - Underbart!
På tisdagen efter jobbet for jag och syrran och STORSHOPPADE, och hon bjöd på allt som en sen födelsedagspresent. Fick med mig hem snygga linnen, shorts, jeans, en kjol och några bh:ar.
Jag och Markus har börjat springa vid Nydala nu, tre gånger i veckan. Verkligen HELT död efteråt. 
Efter äter vi Kvarg och ser ett nytt avsnitt av Sons of Anarchy som belöning. 
Igår (Lördag) var vi på Killingsand (hemskt namn haha) bara han och jag, badade, solade och hade picknik.
Efter det for vi till Nydalacamping där Therese och Per hade minicamping. Vi spelade minigolf och sedan blev det drinkar på drinkar och massa roligt kortspel i husvagen. Cyklade vingligt hem kan jag säga!
 
Köpte drinkar i baren innan vi gick till husvagnen och gjorde egna, Standard facet på denna grabb. 
Per räknade ut vem som vann, såklart Therese, och jag kom sist! (Jag kan verkligen inte minigolf)
Sen la vi bellen som somnade på studs och spelade ända till på Söndag. 
Idag är det handa, städning och tvättdagen, sen ska vi ut och springa. Pjuu Pjuuu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0