Folk som inte förtjänar det

Ni vet när allt bara INTE går som det ska. Allt BARA ALLT. 
Jag vill verkligen bara en sak just nu, jag vill bara att det ska gå! Detta handlar inte om mig, utan om någonannan. Det är hemskt när det går dåligt för en själv men värre när det går skit för någonannan. Speciellt för det som INTE förtjänar det. Allt är så sjukt mycket just nu, jag kan inte yttra mig om allt detta i bloggen för det handlar inte bara om mig. Men en dag kanske. Jag önskar bara jag kunde ge min arm eller vad som helst för att gör en annan människa lycklig. Hur kan allt bara bli såhär fel, tror det är jävligt viktigt ibland och tänka på vad man verkligen har och inte bara fokusera på allt som är ett helvete. Men det är fan inte lätt. Om man bara fick be om en sak i livet.
 
Idag är jag hemma från jobbet, inget med det ovanstående att göra utan ryggen såklart. Den vill fan mörda mig, när jag sover, står eller sitter. Den hatar mig. Förutom det har jag feber, och är så förkyld. och jag skulle ju BÖRJA TRÄNA igen nu!!?? Så typiskt alltid när man ska börja igen. Har iaf börjat med den bra kosten igen, åt bär och kvarg till frukost, det var supermumma. Jag har tänkt flera timmar hur länge sen det var jag såg min mamma, var det i April eller var det innan eller var det efter? Jag kommer inte ihåg.. Jag vet ba att det var länge sen och hon håller på att bli tokig. Min relation med min mamma har aldrig varit bra, och om den kommer bli det vet jag inte. Detta hör ihop med ovanstående text så kan inte yttra mig här förrän jag vet att det är okej för en annan person. Hur som helst kanske vi ska träffas idag. Jag vet inte vad jag ska säga, eller vad vi ska göra. Jag är sjuk och vill helst inte, men det är satt ett datum idag och vill göra bort det också. Jag vill "göra bort" att  träffa min mamma, tragiskt. 
 
Annan kul grej att berätta.. jag skulle ta ut min P-stav i Torsdags, i En och halvtimme låg jag ungdomsmotagningen, fyra barnmorskor gjorde hål och slet i mitt armkött med olika verktyg. Efter ett tag hade det kommit så mycket blod så jag blev vit, och det slutade se hålet. De skickade mig till primärvårdjouren, där satt jag i en timme och väntade på en läkare som också försökte, men han hade samma verktyg så vi kom ingenstans. Sen gick jag hem och fick en remiss TILL EN KIRURG... TILL EN KIRURG?! Man ba VA? Jag ska behöva gå till en kirurg för att ta ut min pstav! Helt sjukt, plus det har jag inte fått en tid förrän om 3 veckor och det lät väldigt skeptiskta med att få ut den, så då kanske jag måste OPERERAS?! ska sköterskan i telefonen. Men herregud, tar en kniv och tar ut den själv. Satan så drygt. 
 
I helgen var jag ute med brudarna, på lördagen var jag och Markus på Gandhi och åt trerätters bara för att, Söndagen spenderades i vackra Bodbyn och hade trevligt.
"Tropical Thunder på båten" godaste drink jag druckit.             Förrätten på Gandhi
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0