FRIHET

Egentligen vet jag inte om jag är fri, men det känns så. Gjorde provet igår och kände mig så lättat efteråt, jag hoppas verkligen jag klarade det. Får veta om 3 veckor, efter det for jag till systemet och köpte lite mousserat vin så jag och Emelie firade efteråt. Idag kommer äntligen min mobil, ska fara och hämta den efter jobbet! Som jag längtat! I helgen blire mini reunion med klassen på båten, och måla syrrans garage och kanske lite volleyboll på det.Vi spelade förra helgen två gånger med gänget, mina armar var knallröda och shortsen fyllda med sand, men satan vad kul det var. Önskar jag hade fina bilder från helgen men nu jävlar ska jag fota med min nya mobil!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0