HOLA

Blev lite shopping på stan med Dominique, en maxiklänning, shorts, ballerinaskor och ett linne sen sushi på det!
Torsdagen var vi barnvakt i yttersjö åt fyra gullungar och det var fulltös tills läggdags. I fredags styrde vi spontanfest här och som vanlig blev det en fylld lägenhet, med kortspel, vin och kubb, dock kom väktarna vid 1 så det blev lite vilt haha. Hade trevligt som vanligt med gänget iallafall! Igår sov jag 12 timmar, städade och låg i min mans famn och såg film hela kvällen. Idag är det standard Söndag, handla och tvätta.
I fredags beställde jag min nya mobil så snart får ni kanske börja få se hyffsade bilder på denna blogg! Hade tyvärr inga roliga bilder från helgen. Börjar känna mig frisk nu, så äntligen ska man börja träna igen!!!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0