NIKE

Igår fyllde Storasyster år, hela 29 faktiskt! Snart är om 30, herregud, vi är glada att vi är i samma "20" era nu iallafall. Vi har varit där och hjälpt att måla deras fina nya garage vitt, det är riktigt stort. Nu ska de åka på minisemester till Stockholm. I helgen är det bara småplaner för mig, middag med ett par brudar på Fredag och shoppa lite med Markus på Lördan. Jag har bestämt mig för att ta tag i träningen igen, det har blivit ett konstigt uppehåll. Köpt nya grymt sköna Nike skor som jag ska va ute med som satan. Idag blir det veckans andra besök på gymmet. Inte tagit upp det här i bloggen men gällande min rygg/ben problem så är det inte mycket bättre, benen lite bättre men ryggen är värre, har fan ont hela tiden. Det är bara fortsätta träna såklart. Enough about that. Jag hoppas verkligen att jag kommer in på Universitetet, hade varit jävligt kul (och skönt att inte jobba).
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0