Systerdotter och jul!

Äntligen kom hon! Min andra efterlängtade systerdotter! Världens finaste tjej!
Blev en mysig jul med hon fastän hon bara sov, sket och åt. Men de få man ju!
 
Firade först hos Markus släkt, sedan åkte jag till Yttersjö, efter middagen kom Markus dit med. 
Som vanligt blev man överrumplad med presenter, fick en hel del presentkort på bla IKEA!
Te, tekoppar, pengar, sängkläder, handukar, filt mm. Men av Markus fick jag nog såklart den bästa...
i sommar åker vi till Kebenekaise!! Woho! Då ska man upp på toppen igen! Va ett tag sen nu. Blir jäkligt kul!
Det är grymt vackert också, längtar!!
 
Har tänkt mycket på detta år, för snart är det faktiskt ett nytt år! Går så sjukt fort!
 
2015:
  • Har jag lärt mig att dricka te, förut var det bara kaffe men nu älskar jag te! Speciellt grönt!  
  • Har jag äntligen tagit klätterkortet och idag klarade jag min första 6:a på väggen! (väggen har olika svårighetersgrader hehe) 
  • Markus har även lärt mig att klättra utan handskar, som jag bara inte kunde förut. 
  • Har inte feströkt en enda gång! Men dock har studentlivet flugit i mig ett par snus... usch! 
  • Tagit ett stort steg med mamma och pappa, vet dock inte hur bra de resulterade än.
  • Blivit en Smhurf! 
  • Varit högst upp i Sverige och besökt platser jag aldrig sett! 
Mosters änglar
 
 
 
 
 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lovisa Åström

Josefinemmylovisa

RSS 2.0